26 October 2009

Pertunangan Sahabat Baik Ku





Ok. Aku nak share hari keramat best fren aku ni. sgt best. Setelah lame lampu kuning, akhirnye, raye tahun ni kwn aku and arjuna yg dicintai dpt lampu ijau.

So, sebelum ke
fasa perkahwinan, kwn ku lepaskan diri ke fasa merisik and tunang dulu. So sabtu aritu, Alhamdulilah sahabat baik ku yg dikenali dr kecik (darjah 1 ok) Azah aka Farah..telah selamat menjadi tunangan sang arjuna Nizam. Cantik, molek,comei die masa arituh. Yang menarik, mase majlis arituh, keluarga lelaki mmg mengikut adat dolo-dolo. sang arjuna tidak dibenarkan same sekali menjejakkan kaki di rumah gadis. Tak kira la dok dalam keta ke. Dok tunggu luar pagar ke. Mmg tak wujudnye sang arjuna masa majlis tuh. Dok la diam-diam kat umah sendiri yea.

So, aku agak kagum la. Sbb mase time ku tunang dulu, arjuna ku (kini suami ku) dengan slamber masuk skali dok bincang n makan n amik2 pic. hehe.."babe, nizam melepas tgk ko cun melecun la arituh. hehehe".

Ari tuh jugak, aku telah dijadikan
photographer tak bertauliah untuk azah. Dengan hasil gedik kami, dpt la jugak pic-pic yang best. (pada aku best. pada die pun best. pada korang..wa pu ci tau)


ps: Untuk sahabatku. "Tahniah Cik bakal Puan Azah, moga kamu dan si dia kekal ke ji
njang pelamin. Mu dah mmg manis..bertambah2 manis bile bertunang ni. jage diri baik2 yea" (sesungguhnye di saat ini aku spt mau nagis sbb happy sgt tuk ko) sayang ko amat babe ;D




No comments:

Post a Comment