26 October 2009

Permulaan Sesuatu Yang Baru Tp Sudah Lama...

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan

Hmm..aku berdebar n agak kekok nak type. tp..aku tak sabar. akhirnye, ape yg aku mau buat aku buat jugak. selame ni ku pendam jek semua ni. tp hari ini, tanggal 26 Oktober 2009, aku wujudkan blog aku ;D

Poyo? over? haha...aku tak kisah. yg penting, aku puas. hehe..mungkin ayat aku akan agak tonggang terbalik tp..harap-harap masih boleh difahami. hehe..

Untuk coretan pertama ni..aku nak buat opening speech. hehe..terimalah:

26 Oktober 2009, tarikh keramat aku wujudkan blog untuk tatapan semua yg jumpe blog aku. hehe..aku nak ucapkan terima kasih pada si Gadis bernama Hidd. die tak kenal aku, aku pun tak kenal die. tp aku kenal die melalui blog die. sbb die, aku teruskan usaha n niat aku tuk mulakan blog ni. kerana blog die aku jd xcited sgt. hehe..thanks Hidd. myb one day i will xpose myself to u. secondly, untuk suamiku. thanks for understanding. mestilah sbb die bg keizinan aku bukak blog ni and harus la aku mintak izin die dulu. hehe..tp ade syarat..tidak dibenarkan xpose muke die. biarlah aku, family n kwn yg pernah jumpe die sahaja yg tau sape suami ku. kacak mane suami ku n sweet mane suami ku ;D hehe..


Last but not least, pd sape2 yg membace blog ni. moga korang enjoy the stories yg akan ku kongsi. niat di hati nak share pengalaman n pengetahuan. niat di hati nak dijadikan blog rujukan jugak n paling penting niat di hati nak lepaskan ape isi ati n kongsi dgn korang.

Sekian, kalimah-kalimah utama blog ini. enjoy aja ya ;D

No comments:

Post a Comment