29 October 2009

.Mak Operation III.

Wah..ari ni ku sudah kembali bertugas seperti biasa. Smlm smpai kat shah alam (hantar akak) around 8.30 mlm. Singgah makan kat Restoran di Hati (nasi lemak baikkk punye) dan meneruskan perjalanan ke Nilai (hantar E.P plak) around 11 mlm something. Pastuh, terus pulang ke umah BBB, sampai around 12 mlm something. Yang pasti, aku nak buat pengakuan bahawa aku adalah seorang peneman suami ku yang tak bagus. Ntah kenape, smlm langsung tak tolong suami drive. Tido memanjang. Slalunye, aku akan tanya gak kat suami ku nak aku drive pulak ke or kiteorg bergilir drive. Tp, smlm..langsung tidak. Oh...kasihan suamiku ;(


Anyway, lega dah dpt pulang ke JB n tengok Mak. Alhamdulilah..Mak OK ;D. pic-pic di bawah boleh bg bayangan ringkas tentang Mak. Yang paling best, Mak yang suruh kiteorg amik pic die. Siap ckp kat abah " Abah tak nak amik gambar Nab makan ke?" hehehe.. Mak nak k.alin, abg. nihra and aqil tengok. Maka itu, di bawah adalah hasil posing kami. Enjoy aja ;D



(mak dah berselera nak makan)


(aku belakon jd doktor yg tengah bebel kat mak,
tp mak tak dulik. yang penting makan. haha)



(peace, mak sudah ok ;D)

No comments:

Post a Comment