19 November 2009

.Abg. Ipar ku Di Hospital.

11/11/09 yang lalu. Aku dan suami tercintan pergi ke KPJ Shah Alam untuk melawat abg.ipar ku yang baru lepas operation. Alhamdulilah, operationnya berjalan lancar dan abg.ipar ku tu sehat sampai boleh belakon sakit untuk pose gambar. hehe. Semua ni dituju khas untuk kakak ku dan keluarganya yang berada di NZ. Saksikanlah. Oh ya. Hotel...ops..tersilap plak. Hospital ni menarik. Macam hotel u. Kelas! hehe...

Kisahnya:-

Yan: Yan nak amik la pic hotel..ops..bilik ni. Mcm hotel. Leh upload kat blog and bagi Alin tengok

Mereka: Malu la..

Yan: Alaa...untuk Alin, Abg. Nihra and Aqil tengok.

Mereka: Yela..(Mmg senang kalo bagi ayat pancing tu. Hehe)

Ani: Abg cepat posing sakit kat katil. Nampak real sikit

Abg. Hemly: Haa...Ye la.

Ani: Haa..cepatla Yan. Amik gambar.

Yan: Ok..1,2..pandai...haha

Dan seterusnya..aku pun 'klik..'klik'..'klik'...sambil suami tercintan mengelakkan diri dari di'klik' hehehe..


(Bilik 'hotel' No 522)


(Pesakit sedang rehat. Konon)


(Semua malu-malu meow)


(The tv and the sister)


(Tempat khas orang yang meneman si sakit)


(Oh..bayangan siapakah itu? Jeng..Jeng..Jeng)



(Harus la ade gambar aku dan dinding hospital tingkat 5)


Sekian. Terima Kasih.
Saya Yang Menurut Perintah.
(Eh, bukan. Ini blog aku yang punya, jadi..)
Saya Yang Memerintah
;D





2 comments:

  1. cantiknya bilik hospital..takpelah..lebih rela duk rumah buruk dr hospital kan!!

    ReplyDelete
  2. haha..tul. tul. tul. Tuh VIP punye level. Tuh yg cantik sgt.

    Org yang angkat makanan pesakit pun smart. Pakai mcm org yg kerja kat hotel. Hehe..Terkejut yan. Hehe..

    Alin, yan tak dapat la info pasal rumah tuk kwn alin tuh. Sorry tak dapat nak tolong.

    ReplyDelete