22 December 2009

.Tangkap Lentok.

Nisha, kwn aku yang dah buat aku tangkap lentok dengan lagu-lagu senarai di bawah. Sejak pi Kedah smpai la ni. Pi balik keja lagu-lagu ni la yg aku dengar. Maaf yea Red FM, aku terpakse menduakan kamu. Aku dah ketagih sgt dengan lagu-lagu yg Nisha save dlm pendrive aku ni. Mungkin esok lusa, aku start balik dgr kamu ya.

Mr.Aito Edmundo. - Best I've Ever Had.
Kings Of Leon - Use Somebody
Craig David - Officially Yours
One Republic - Apologize + Say (All I Need) + Won't Stop + Stop & Stare
Pink - I Don't Believe You


Anyway, ade this one guy dlm list lagu ni yg aku dan Nisha sedang cr identiti die. He's unknown. Nisha baru kesan die kat youtube. 1st time Nisha dengar sudah jatuh cinta. Bile aku g umah die, die kasi aku dgr. 1st time aku dgr aku pun sudah jatuh cinta dan sekarang kami nak cari jejaka idaman baru kami ini.
Mr.Aito Edmundo. Who r u??



Operasi mengesan Mr.Aito bermula
Ayuh! ;P

No comments:

Post a Comment