08 January 2010

.Avatar Rocks!.

(source: http://images.search.yahoo.com)

Semalam berdating dengan suami tercinta menonton Avatar. Planning mahu tengok yang 3D tapi disebabkan dating ini dirancang disaat-saat akhir jadi, takda rezeki sebab sudah penuh. Secara kesimpulannya, dari 10 markah aku bagi 8 kat Avatar. Mmg sangat mengASIKkan la cerita ni.

Paling best bila banyak lampu-lampu dalam cerita ni. Aku ni dah la 'hantu' lampu. Bak kata Nisha, "Yan, ko gi la tengok Avatar. Banyak lampu-lampu. Masa aku tengok cerita ni, aku terus teringat ko". haha. Mmg betul la Nish. Best amat. Selain dari sebab banyak lampu, pada aku jalan cerita mmg menarik. Oh..sungguh besar warga Pandora tu yea. Hehe.

Anyway, kepada mereka yang 'hantu' lampu macam aku, sila la tengok Avatar dan pada mereka yg tak, anda juga disarankan pergi menonton. Anda pasti tidak akan menyesal.

Link berkaitan dengan Avatar:

Rating
Summary


*Oh..aku jadi terkejut tengok gaya dan ragam orang-orang kat Pavilion semalam. Rase mcm ish..pelik and biar betul. Pasti sebab aku ni dah lama tak keluar pergi shopping mall. Oh, begitu rupanya dunia di luar itu iyea..hmmm*

No comments:

Post a Comment