25 November 2009

.Buku Sudah Dapat.

Merah?







Kenapa pic semua merah jek yea? Semua ni ada kaitan dengan Red Fm. Al-kisahnya...

23/11/09 (Isnin)

Amoi: Hello, Izyan.

Yan: Yes, Hello.

Amoi: Im calling from Red FM. About your Twilight book.

Yan: Oh ya..ok

Amoi: So, when will you come to collect it?

Yan: Oh..Im planning to get it maybe on Tuesday or Wednesday. Oh ya, when is the last day ah?

Amoi: Thursday.

Yan: Oh, not Friday ah.

Amoi: No..No..

Yan: Ok then.

Amoi: Ok..bye..

Ofis ku:-

Cik.Yan: Ila, esok teman g amik buku tuh boleh?

Ila: Ok, boleh aja.

24/11/09 (Selasa)

Ila: Cik Yan nak g amik buku kul bape?

Cik Yan: Hmm..macam tak sempat la hari ni. Banyak sgt keja. Tp, awak tau dah tempat tuh kat ne?

Ila: Oh..tau dah. Tengok kat Google Map

Cik.Yan: Oh..dekat ke?

Ila: Dekat jea.

Cik.Yan: Esok pagi la kite g eh.

Ila: Ok.

25/11/09 (Rabu) 9.00 pagi

Cik.Yan: Ila, kite gerak 9.30 eh.

Ila: Ok.

Kami pun bergerak ke Jalan Lumut (tempat amik hadiah Red Fm) dan hasilnya....



(hidung kembang tanda syok abis nak buku. haha)

(Ila si peneman ku yang sweet amat)

(Haruslah amik pic sebagai bukti kan. hehe)

(Ini la bukunya)

(muka surat pertama)

(Bakal di wayangkan oOo)

(aku mmg suka suki amik pic begini)


(posing HARUS dari aku)

Oh ya, bila aku baca sikit-sikit buku tuh, baru aku teringat. Novel ni dah difilemkan tp aku tak tengok pun dan sekarang ade yg kedua pulak (Full Moon) aku baru jek tgk sinopsis filem die. Mmg menarik. Tak sangka aku dapat buku dia. Nampak sangat masuk pertandingan tak amik port langsung menang buku ape. Hahaha.

Sekian
Red Fm: 104.9
Today's Best Music


No comments:

Post a Comment