13 November 2009

.Harijadi Si Gadis dan Masa Santai Dengan Gadis-Gadis.

12/11/09 = Harijadi Si Gadis bernama Syazana. (oh, bukan aku k. Aku Shazana, ni Syazana) Dak ofis aku yg semua org ckp muke dia ala-ala Ikin isteri Mawi tu. huhu. Anyway, sempena harijadi die, die pun blanje kami (Aku, Ros dan Ila) lunch kat RIC. Aku dgn Ila The Kecik makan kew tiau telur. Ros The Pindah Gal makan spageti dan Si Gadis Harijadi makan kew tiau goreng. Masa pegi tuh, aku, Ros and Ila plan nak beli kek. Tp, takde plak kedai kek kat situ, so kami beli la muffin. Kasi panas lagi u. Hehe..Anyway, sedap gak la mkn kat situ. Si Gadis Harijadi yg selalu susah amat nak abis makan, habis licin makan kew tiau die. Syabas kami ucapkan. Hehe.

Lokasi: RIC
Model:
Si Gadis Harijadi (Syazana), Aku, Ros The Pindah Gal dan Ila The Kecik



(Air In Love yang baru sampai)


(Ros dengan makanannya)


(The spageti)


(The fries yang enak amat)


(Air pilihan kami)


(Bukti Si Gadis Harijadi habis makan)

(Muffin dari kami untuk Si Gadis Harijadi)

(Si Gadis Harijadi posing with the muffins)

(Kami mengediks)

(Aku, Ros the Pindah Gal, Si Gadis Harijadi dan Ila the Kecik)


Kemudian, jam 4 lebih. Tetibe Si Gadis Harijadi datang bilik aku bgtau die dpt bunge dr yg tercintan. Wah..so romantika oOo itu tunang. Kasi suprise birthday present bunge ros special delivery lagi u. Kelas! hehe..pastuh ape lagi. Berposing la die dengan bunge tuh. Then, ttibe jek bilik aku meriah dengan semua gadis-gadis yg gedik nak jugak posing dengan bunge tuh. Gambor-gambor di bawah menjadi bukti.

ps: Ramai amik pic dengan Ros The Pindah Gal sbb hari ni, Jumaat 13/11/09 is her last day kat ofis ni. Die dapat naik pangkat and akan berkhidmat di KPM Putrajaya. sadis..sadis..

Lokasi: Bilik CikPuanYan
Model: Gadis-Gadis Gedik KPSM + Bunga dr Tunangan Si Gadis Harijadi



(Suke die dpt bunge ;D)

(Kiteorang pun nak posing dengan bunge)


(Happy Pic atau Over? haha)


(Konon nak buli Si Gadis Harijadi)


(Mereka ni bestfriend)


(Bos dengan anak buah)


(Bos dengan anak buah yang rock)


(Kami yang sememangnya suka berposing)

(2 and a half of us ;D)


Sekian. Kisah DuaBelas.November.DuaRibuSembilan di BKPSM. ;D

No comments:

Post a Comment