16 November 2009

.Oh.Senin.


Today is Monday. Monday is Senin.

Aku rase kalut AMAT. aishh..kenapa la selalu sangat hari Isnin yang serabut. (Alamak...ttibe rase tak baik pulak mengeluh mcm ni. Tp..aku nak luahkan aja) ohh..Senin. Senin.

Oh ya, banyak sangat aku nak update kat blog ni. Banyak yg terjadi. Tp, tak berkesempatan. Seperti biasa menyalahkan masa sedangkan diri sendiri yang tak reti nak uruskan masa. Aishh...Anyway, akan dibuat entry yg lebih panjang dan menarik.

Kali ini, aku hanya nak luahkan. Oh..Senin Serabut dan Oh..Rindu sudah dengan Cik.Ros. Sadis tengok tempat die kosong. Kalo tak, setiap pagi, sampai ofis jek, tempat dia lah tempat pertama aku jengah. Kadang-kadang tak sempat bukak lampu bilik ke ape. Aku akan terus jumpe die. Oh..Ros, aku tul-tul terasa ketiadaan mu. (Sekarang, aku bukan bos die lagi, so boleh la ckp aku ko. Jgn panggil aku Cik.Yan lagi yea) hahaha..

ps: Mesti ko terharu dengan entry aku ni kan Ros. Hahaha....


(Moga ko dapat title PP tuh. AMIN)


(Masihkah ko ingat kejadian disebalik gambo-gambo ini? hehe)


No comments:

Post a Comment