17 December 2009

.DiA Manis.

9/12/09

Aku : D, orang terasa nak makan Dunkin' Donat la. hmm, sempat tak g lepas awak balik keja nanti?
D : Tak. Kedai dah tutup.
Aku : Oh, ok. Takpe la.

13/12/09 : Petang

Aku : D, awak rase. Lepas awak balik keja nanti, sempat tak kite g makan kat Dunkin' Donut?
D : Tak. Kedai dah tutup.
Aku : Oh, ok. Takpe la.

20.41 mlm

D : Tengah wat pe?
Aku : Tengah rehat-rehat. Baru lepas mgemas and menggosok baju. Nape D?
D : Siap2. Ikut jln2 jp lg. i amik u jp lg lpas blik keje.
Aku : Oh..ok ;D

21.45 mlm

D : Org dah sampai

Aku pun turun. Masuk keta jek aku tergelak.

Aku : D, mcm tengah dating jek. Pakwe amik makwe kat umah. Dengan awak yg tak masuk umah. Tunggu dalam keta jek. Hehe.
D : (Senyum jea, mcm biasa)

Kami pun pusing2 jalan2 kat area BBB. Bila suamiku bwk kami jalan2 tuh. Aku tanya...

Aku : D, org nak blakon mcm org tengah dating ah. hmm...awak, awak nak bwk saya g mane ni?
D : Adelah. (Sambil tersenyum melayan karenah aku)
Aku : hehe..

Bila suami ku lalu jalan yg tembus ke arah tol Sungai Besi. Aku pun mcm pelik dan...

Aku: Eh, ni nak masuk Bangi balik. Asal....? oooooHHhhh..lepas tol tuh ade Dunkin' Donut. Hah! Alaa..so sweet. Awk nak bawak org g sane eh. Nak makan Dunkin' Donut. Ohh..thank u D. Thank u so much. Ishh..bestnya.

Sampai sane je, br perasan. Dunkin' Donat tuh 24 hours. Aish, best! and at last, aku sampaikan hajat tekak aku ni mkn Chicken Mayo Sandwich + Hot Chocolate dan suami tercinta lagi sweet mkn Turkey Sandwich. Sgt puas makan lagi-lagi dengan kejutan yg suami tercinta buat. Oh..mmg kenyang amat la. Hehehe..


Terima Kasih Suami ku
Kamu memang sungguh sweet dan best!
Suka.Sayang.Rindu awak selalu ;D

No comments:

Post a Comment