02 January 2010

.2010.

Aku turun ke dapur untuk bersarapan. Ibu aka Mak Mertua ku sedang mengoreng keropok.

Ibu : Eh, nak gi mane?
Aku : Gi ofis bu, ade kerja kena buat.
Ibu : Wah..rajinya. Azam tahun baru ke?
Aku : Haha, mmg tak lah. Kena buat kerja. So..hehe

Ok fine. Arini ari sabtu, 2.1.1010. Aku datang ofis sebab nak siap kemas-kini fail2. Semua gara-gara tahun baru 2010 ni aku nak pastikan yg maklumat dan bahan-bahan 2009 dah siap kemas untuk diletak di tempat yg lain. Supaya ada ruang untuk kerja-kerja 2010 aku disimpan DAN jugak untuk pastikan fail-fail yang anak-anak buah aku kemas dah 100% siap. Semuanye sebab Selasa nanti Audit Negara mau mai.

Bahagian aku + kewangan + aset dah la paling panas. So, bos sebelum cuti dok asik ingatkan..
"Izyan, pastikan fail-fail semua update k. Semak apa yang audit perlu and make sure semua ada". Hee..Aku cuak bila bos cuak. Sebab selalunya, Bos cool. Tp, kali ni aku nmpk Bos nmpk risau jugak sebab ni Audit Negara. Selama ni audit dlm or audit ISO Bos tak risau mcm ni. Siap suruh aku relax. Tp, kali ni dia nmpk lagi risau dr aku. Oh...aku rasa harini aku akan balik jam 5 jugak....

Sekian. Untuk makluman DuaJanuariDuaRibuSepuluh.

No comments:

Post a Comment