09 February 2010

.Masih Belum Tahu.

Masih tak pasti samada dengan keadaan aku sekarang membolehkan aku pergi ke kursus 6 bulan tu. Hmm.. Kalau tak boleh aku kena hadapi kerja-kerja kat ofis lagi. Baru ingat nak rehat dengan gi kursus. Tp, kursus pun bukan rehat sangat. Lagi penat sebenarnya, tp at least i will learn new things, meet new people and see myself at a new environment. Oh, dan dapatlah confirm jawatan dengan segera.

Tp, kalau disebabkan keadaan aku ini tidak mengizinkan aku pergi ke kursus, seperti sesetengah kata-kata kawan aku, aku akan lambat confirm dan aku ada peluang kejar apa aku nak dan yang pasti aku akan dapat rezeki yang terindah dan hadapi keadaan ini dengan suami tercinta. Hehe..

Banyak hikmah disebalik semua ni. Aku masih belum pasti yang mana satu arah yang sebenar. Tunggu surat je lah dan dapat jea, contact terus orang yang bertanggungjawab. Masa itu, aku akan dapat jawapan.

*Tuhan tahu aku belum bersedia untuk "berlasak" dan memang kalau boleh tak nak hadapi....hmm...

No comments:

Post a Comment